Pagina's

maandag 19 maart 2012

En toen was hij 1!

OEFFF, dat eerste jaar is voorbij. Ik heb 2 zalige kinderen, maar de jongste heeft het me het afgelopen jaar ontzettend getest. Tot hiertoe ben ik goed door de test gekomen, laten we hopen dat het blijft.
Tegenwoordig slaapt hij in zijn eigen bed, wat een geweldige prestatie is. Maar is dan wel om 6u klaar wakker. Als je dan weet dat hij nog eet tussen 23u en 1.30u, dan weet je meteen hoe veel er hier geslapen wordt.
Verschillende allergieën en intolleranties zijn de oorzaak. Maar vinden waar hij allemaal niet tegen kan ... dat is geweldig moeilijk.

Maar goed. Dit eerste zware jaar is voorbij. Hij leerde stappen, lopen, uitladen, poetsen, ruzie maken met zus, genieten, lachen, spelen ... Een geweldig genieterke !!! En zijn kroon ... die heeft hij de hele dag opgehouden.

Goed hé. En hij leerde ook iets nieuws ... ergens opklimmen. Maar hij geraakt er nog niet terug af. Tenzij  hij valt. De afgelopen 2 dagen heb ik hem op verscheidene plaatsen moeten komen redden. Tja, klimproof is ons huis niet. Grappig hoe bij zijn cadeautjes eerst op stevigheid wilde testen, hij moest en zou er bovenop gaan zitten. Eerst ingepakt en ook toen ze vakkundig door grote zus waren uitgepakt.



En de taart ... gemaakt door de meter van kleine dame. MMMMMMMMM, lekker. Jammer genoeg mocht hij er niets van eten (melk en ei) maar wij hebben genoten. De speciale pannenkoek vond hij nog maar niets. Maar die krijgt hij nog wel eens opnieuw... (mijn receptjes moet ik misschien hier ergens in de blog zetten, of toch maar niet ...)

Het naaien staat even op een klein pitje, gelukkig is het dinsdag weer Schoten Stikt. Het rokje voor kleine dame moet dan wel af geraken. En dames ... ik ga een eerste knoopsgat moeten stikken, misschien dat ik wel wat hulp ga vragen. Maar eerst moet ik een stukje lostornen, ik heb het laatste stuk nogal zeeïg vastgestikt.

De komende dagen wil ik het internet eens afschuimen naar lekkere recepten voor kleine meneer. Het moet toch lukken dat hij eens met ons kan mee eten hé ...

En daar ga ik meteen eens aan beginnen ... O ja .. wat wel goed vooruit gaat is het haken. Op dit tempo is tegen de paasvakantie het dekentje klaar. Maar dan moeten alle draadjes nog ingestopt worden. Ook weer zo'n tof jobke.

Alweer zo'n zonnige dag vandaag ! Tot later en bedankt om dit nog maar eens te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten