Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

Nieuwe stofkes

en dus tijd voor nieuwe projectjes.
Deze stofjes kreeg ik mee op Schoten Stikt. Wel handig om mee te oefenen. Want nooit van je leven draag ik kleren uit die stofjes. Hoewel dat onderste met dat streepje wel een kandidaatstofje is voor een zeverlap.
Deze kocht ik in het winkeltje in Schoten, met de ledenkorting van Schoten Stikt. Tof hé. Flanellen voor een pyamabroek voor kleine meneer. En dan heb ik nog kilometers over denk ik.

En deze kocht ik gisteren in Kapellen. De paddenstoeltjes voor een rokje of kleedje voor kleine dame. De witte een rok voor mij (?), de 2 autostofjes zijn voor de kroon van kleine meneer die volgende week jarig is. En dat stofje helemaal onderaan ... een rok of een zakje voor de Ipad ???

Dus ideetjes genoeg. Tof hé zo stofjes kopen ...

Hopelijk kan ik morgen een aantal geslaagde dingen laten zien ...

Tot later



Geen opmerkingen:

Een reactie posten