Pagina's

zondag 15 juli 2012

Naaikriebels

Ondertussen is de vakantie hier al goed gevorderd. Blijkbaar hebben vele last van de super regenbuien, maar tot hiertoe vonden wij dat geen probleem ... Onze kleine meneer zit ondertussen zowaar in een ritme ... Kleine dame is helemaal aangekomen in de prinsessenfase, dus hier worde, de verkleedkleren vlot gebruikt. Kleine meneer doet dan vlot mee, ik zal toch eens moeten investeren in jongenskleren....

Onze kleine dame heeft een naaimachine gekregen, een oud spul, van vroeger ... Het werkt nog net. Dus als ik al eens mijn machine kan bovenhalen, zit zij naast mij. Gezellig wel. Als ze wat groter is kunnen we een echte overwegen, nu zijn de lusjes die ze stikt al goed genoeg.

Ik hoop dat de foto mee op de blog verschijnt, uploaden met de iPad is niet gemakkelijk blijkbaar.

En mijn eigen Naaikriebels ... Moeten te lang wachten. Geen plaats voor de naaimachine, de keukentafel ligt constant vol speelgoed, geen tijd, .... Er ligt nu een t-hirt met halfafgewerkte hals en een rok voor mij zonder zoom.

Nog veel plezier iedereen .... En ik zoek tijd om een deftig bericht te maken, met foto's want das nu eenmaal het leukste.

Tot later!

4 opmerkingen:

  1. Hier is de regen ook nog geen probleem geweest en volle tafels kennen we ook. Ik duim voor wat crea-tijd deze week.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vinden ook telkens een oplossing voor de regen. Tja en erover zagen lost toch niks op, al zijn er nog velen die dat niet door hebben ;-)

    Ik kijk al uit naar je foto ;-)
    Heb zelf geen ipad dus kan je hier niet mee helpen.

    Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep, bij deze misschien een oproep ... Weer of geen weer, is altijd sfeer ... Of zoiets ...

    Die foto .. Tzal voor de gewone pc worden ...

    BeantwoordenVerwijderen