Pagina's

dinsdag 4 september 2012

Ik ben fier ....

Dat ik er zelf kan zijn voor onze kinderen ...

De laatste dagen krijg ik keer op keer weer de vraag waarom ik niet terug ga werken, dat kinderen er wel aan wennen enz.
En dan geef ik als excuus ... De hevige peuter, de schiften van grote meneer, de kleuter met de nood aan structuur en thuis zijn. Of wat ik nog allemaal denk of voel op die moment.

En ja mijn huis is soms een stal en neen ik strijk niet alles ... Neen ze doet geen sportkampen en turnlessen. Neen ze moeten niet eerst het ene speelgoed helemaal opruimen om dan pas iets anders te moeten nemen ... En neen dat komt niet omdat ik thuis blijf.

Ik blijf thuis voor onze kinderen omdat wij denken dat dat voor hen en voor ons gezin het beste is. Is dat al niet het beste excuus ...

Dit moest ik even kwijt ...

Masjakesjok.

4 opmerkingen:

  1. Geweldige reden om thuisblijfmama te zijn! Blijven zolang jij je er goed bij voelt. Laat de mensen toch vragen, zagen en klagen :-)
    Liefs,
    eentje die je steunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt groot gelijk. Kinderen hebben niet alles nodig maar wel een mama die zich goed voelt en waar ze alle vertrouwen in kunnen steken.
    Of het nu zoals jij een thuisblijf mama is of zoals ik een werkende mama een gelukkige mama is en blijft het voornaamst.

    BeantwoordenVerwijderen