Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Overwegingen ...

Een paar blogposts geleden vertelde ik over mijn twijfels over mijn naaimachine. Het doet niet meer wat ik wil, ik krijg de afwerking niet meer goed. Wat wel heel jammer is, want als je uren aan iets naait, wil je ook wel dat het mooi is.
Maar waarom zijn die dingen nu zo duur? Groot gelijk zene, dat krijg je tenminste engene rommel, maar eer je dan een nieuwe kan kopen ... Kan je lang kijken en vergelijken ... Heeft ook z'n voordeel natuurlijk.

Momenteel overweeg ik een Pfaff ambition 1.0 of essential.  Heeft er iemand ervaring mee?

En voor zij die afgelopen dinsdag twijfelden of de appel wel degelijk in het appelzakje paste ? Kijk maar ...
 

Het patroon komt van Deze  leuke, blog.

Gisteren maakte ik de eerste rok voor mezelf. Hij zit in elkaar, maar is echt niet mooi. Ik weet nog niet goed of het het model dan wel de stof is ... En de eerste blinde rits zit er ook in... Qua afwerking mag het nog veeeeeel verbeteren!

Amai, wat hoop ik dat het dit weekend mooi weer blijft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten