Pagina's

zondag 18 augustus 2013

Verwennerij

Er wordt hier weer serieus gestikt de afgelopen dagen. Veel te veel spul voor onze jarige natuurlijk. Maar ja, ik kan het stikken niet laten.
Ze krijgt van ons al een halfhoogslaper met tent, wordt op haar verjaardag geleverd. Amai, de prijzen van die dingen vallen serieus tegen, maar gelukkig vond ik een leuke webwinkel, nu nog afwachten of het ook goed gaat zijn ... De hoogslaper heeft ze nodig, har bed neemt de ganse kamer in beslag, nu is het tijd voor iets kleiners. Het was wel een goed ideetje van haar eigenlijk, na alle andere prinsessen voorstellen.

Maar natuurlijk werd er ook gestikt ... . Een kamerjas, die nog wat afwerking nodig heeft. En een kleedje, uit stof voor durf het zelvers. Met blinde rits. En dat ging deze keer vanzelf, echt. Daar ben ik best wel trots op
    

Het stofje komt nog eens uit Kapellen.

Ondertussen werden onze mama's en oma's hier nog eens in de bloemetjes gezet. En ook de gastvrouw van een gezellige BBQ werd voorzien van iets gestikt. Er werden 4 zakdoekdooshoezen gestikt.  Wat een leuk en snel projectje. Allen het biaislint er op de correcte manier aanzetten dat heeft nog wat oefening nodig. Normaal plooi ik dat ding gewoon dubbel en zet ik het er aan. Bij het laatste project wilde ik dat eens goed doen ... Het is idd veel mooier, maar ik vond het wel sukkelen.



En nu ga ik nog snel de kroon afwerken en aan de vlaggenlijn beginnen ....
Een fijn weekend aan iedereen!

2 opmerkingen:

  1. leuk stofje voor de zakdoekhoezen ook, waar haalde je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gekregen van een vriendin, ik dacht dat ze het gehaald had bij Veritas.

    BeantwoordenVerwijderen