Pagina's

zondag 13 april 2014

Moeilijke mama keuze

Kleine meneer ligt toch nog in het ziekenhuis. Grote meneer deed de lange vroege zondag. Kleine dame zat bij de grootouders. Goed geregeld toch. Tot bleek dat we nog niet naar huis konden. En een klein uurtje later ... Kleine dame wel niet eten ... Nog een uur later ... Ze heeft serieuze diarree. Nog 2 uur later ... Ze geeft over... Dan wil je naar de dochter en kleine meneer niet achterlaten ... Dan zit je vast.

Nog een nachtje, ziek bij de grootouders laten? Als je ziek bent .... Dan wil je toch thuis zijn, bij mama. En dan wil ik naar de zieke ... Dat recht heeft ze toch?
Grote meneer forceerde de collega's naar sociaal verlof voor hem. Want gewoon verlof zat er niet in. Jammer ... Maar dit kunnen ze hem niet weigeren ...

Kleine dame slaapt vannacht in haar eigen bed, of in het mijne ...

Niemand alleen ... Dat voelt beter voor het mamahart.

Alleen ... Heb ik mijn douchemoment gemist ... Want dat is hier niet op de kamer ...

5 opmerkingen:

  1. Groot gelijk! Ik vind het ook altijd VRESELIJK om zien de ouders die hun kinders alleen op pediatrie laten! En er zijn er wel wat hoor :( (ik werk op mat, en wij helpen daar soms ;) )
    Die douche vind je normaal gezien op de gang wel ergens? Toch?
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er liggen er hier inderdaad een heel aantal kinderen alleen ... . Ja die douche is hier wel. Maar ik kan de durfal niet alleen laten. Die zou uit zijn bed klimmen, infuus uitzweren en hysterisch gillen ... . Hopelijk slaapt gij even overdag straks ... .

      Verwijderen
    2. Voila se, even tijd gevonden voor de douche, om 6.15u ... Zalig.

      Verwijderen
  2. Ooh, mijn hart doet al zeer bij het idee aleen al. Een ziek kind moet gewoon geknuffeld worden.En als mama wil je er dan gewwon zijn. Kiezen tussen een van de twee, dat gaat inderdaad niet. Ik hoop dat jullie heeeel snel met zijn allen weer thuis zijn. En nog een beetje van de vakantie kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook. Al zal het nog wel ff duren. Hij valt nog steeds af ...

      Verwijderen