Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Zo fier

Kleine dame wil ook naaien, kleine meneer natuurlijk ook. In de Paasvakantie ging kleine meneer met de grootouders naar de zoo en was er volop tijd voor kleine dame om eens achter de machine van mama te kruipen. Alleen ... Voelde ze zich niet echt goed, ook dat virus van kleine meneer had haar te pakken. Met een oorontsteking. En toch wilde ze naaien ... Maar dat lukte pas na de nodige pijnstillers.

Een paardje. Het patroon tekende ik, 'jij kan dat beter mama' een portie faalangst kwam snel loeren. Ook de stof moest ik knippen. Maar het stikken deed ze helemaal zelf. Ook het bochtenwerk....
Mama moest soms op haar tanden bijten, ziet er toch grellig uit, zo'n kleine handjes aan een naaimachine.

Zo geconcentreerd ....



Goed zag ze er niet uw he ... Dolgelukkig, maar 'ik kan dat niet laten zien, mijn oor doet zo'n pijn'


Een kindernaaimachine wordt hier overwogen ...

En dan nog een vraagje. Voor ons neefje zijn we op zoek naar deze knuffel, een duplicaat. Nergens meer te vinden, iemand een idee ? Hij werd ook al een paar keer nagemaakt, maar zijn kritisch ook merkt steeds de details ... Maar zo zonder reserve ... Blijft het toch spannend hoor... 



En vandaag gaan we ...? Regenen? Binnenspelen ? Nog geen idee ...

Tot een volgende ...

O ja, dank je wel voor die nominaties die ik zag verschijnen, super leuk. Al ben ikzelf geen goei om dit door te geven, er zijn zoveel leuke blogs ... Dan nomineer ik ze allemaal! Het is wel leuk dat iema d je wil vermelden ... Dan doe ik precies toch iets leuks ... 


2 opmerkingen:

  1. Schattig zeg! En mooi gemaakt hoor! Hoop de naaimicrobe ook door te geven ;) Alhoewel, dan mag ik mss niet meer zoveel naaien als ze het zelf gaat willen doen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je meisje ook zin krijgt in het naaien.Jammer dat ze net ziek is

    BeantwoordenVerwijderen