Pagina's

woensdag 4 juni 2014

Meisje in de wolken ... Ik ook

Spurrewubsie deed een mega give away reeks. Eentje om te volgen, al kom ik er nu wel wat laat mee af, want ondertussen is het voorbij.
Ergens in die reeks probeerde ik wel een paar keer te reageren, maar bij eentje had ik het gevoel ... Als ik het nu niet win, bestel ik dit stofje.

Maar het was niet nodig. Mijn naam verscheen bij het stofje. En de dochter ... Die straalde een paar dagen later bij het openen van de brievenbus. Ik probeerde het nog op tijd te redden, dat stofje. Ze was er 'zo verliefd op' ...

Ondertussen is het stofje gewassen, nog steeds even mooi. Er kwam wel een laagje stress bij. Want als ik mijn schaar in het stofje zet, moet het wel goed zijn ... Wat maak ik dan?


Een rokje? 'Neen, veel te groot', zegt ze.

Een kleedje is al beter. Maar wel met blote armen.


'Maar jij wil een truitje zeker?'

'Dank je wel'






2 opmerkingen: