Pagina's

vrijdag 28 november 2014

Waar blijft de sneeuw ...

.Niet dat ik er al op voorzien ben, maar het mag er wel snel zijn ... Die sneeuw. En echte sneeuw graag dit jaar. Die dagen blijft liggen en liefst nog eerst in het weekend. Zodat ik met de slee weg kan. En dat mensen het niet in hun hoofd halen om om 8u al de ganse stoep proper te hebben. Want dan geraak je met de slee niet op school ... Een bakfiets vind ik dan te gevaarlijk... Neen dan moet ik met 2 zeurende kinderen te voet naar school ... Dus graag veeeeeel sneeuw! Dank u.

Voor we zo ver zijn kruip ik graag nog enkele uren achter de naaimachine. Tijdens Schoten Stikt probeerde ik een legging uit, in niet-stretch stof. En het paste ...  Een modelletje uit ottobre 2011.


Eenvoudig, met nep zakken. Al worden het volgende keer wel echte zakken ...


En ze kreeg ook een snel kleedje, eentje uit B Inspired. Dat stikte als een trein. Echt, 2 uur met patroontekenen en stof knippen bij.

Eindelijk vond ik het geslaagde project voor dit stofje. En ze is er geweldig content mee. 






En nu nog een tweede broek en een trui voor haar en de projectjes voor Leon komen er weer aan.







3 opmerkingen:

  1. Mag ik vragen hoe je nepzakken maakt? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achteraan zijn dat toch echte, ik was niet zo duidelijk. Vooraan stikte ik gewoon de ronding van de zak ... Dus enkel het stiksel zie je ....

      Verwijderen
  2. Mooi! Heb die B Inspired laatst ook ingekeken en daar stonden wel leuke modelletjes in.

    BeantwoordenVerwijderen